یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس است که طبق آمارهای منتشر شده، بیش از 70 درصد وب سایت‌های جهان با آن ساخته شده است. انعطاف پذیری بالا، تنوع در نصب افزونه‌های مختلف، راحتی در هنگام استفاده از پنل مدیریت و… از جمله مواردی است که باعث می‌شود تا بسیاری از طراحان، سیستم مدیریت محتوای وردپرس را انتخاب کنند. در این مقاله قصد داریم تا به معروف‌ترین سایت‌های خارجی وردپرسی در این زمینه بپردازیم.

معروف ترین سایت های وردپرس خارجی

معرفی معروف‌ترین سایت‌های خارجی وردپرسی

شناخت بهترین وب سایت‌های خارجی ساخته شده با وردپرس باعث می‌شود تا افراد قبل از سفارش نهایی طراحی سایت، بتوانند در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنند. در این بخش به لیست معروف‌ترین سایت‌های خارجی وردپرسی می‌پردازیم که شامل موارد زیر هستند:

· وردپرس بگینر WPBeginner

یکی از معروف‌ترین وب سایت‌های ساخته شده از طریق سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که در زمینه آموزش‌های وردپرس مشغول به کار است. این وب سایت دارای رتبه بسیار مناسبی در موتور جستجو نظیر گوگل است. وردپرس بگینر به عنوان یک مرجع آموزشی توانسته است تا انواع محتوای آموزشی وردپرس در زمینه افزونه، کدنویسی، قالب و… را به زبان ساده به کاربران آموزش دهد.

این وب سایت به عنوان یک منبع آموزشی مناسب برای سایت‌های فعال فارسی زبان شناخته می‌شود. بسیاری از افراد برای کسب اطلاعات لازم در زمینه وردپرس می‌توانند از این وب سایت آموزشی استفاده کنند.

وردپرس بگینر WPBeginner معروف ترین سایت های وردپرس خارجی

· وب سایت جی زی

جی زی به عنوان یکی از خواننده‌های مطرح هیپ هاپ شناخته شده که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کرده است. این وب سایت به شکل گرید طراحی شده که با کلیک بر روی هر بخش آن، می‌توان به آسانی به سربرگ‌های تماس، آلبوم‌ها، درباره ما و… منتقل شد. شخصی سازی‌های مناسب سیستم مدیریت محتوای وردپرس باعث شده است تا بسیاری از هنرمندان، این سیستم را برای وب سایت خود انتخاب کنند. انعطاف پذیری وردپرس بسیار بالاست و باعث می‌شود تا افراد بتوانند متناسب با نیاز خود، سایت‌شان را طراحی کنند.

همچنین بخوانید:
پشتیبانی سایت در مشهد

· سایت شرکت بلک بری

بلک بری یکی از کمپانی‌های مطرح در زمینه تولید محصولات موبایل و تکنولوژی است. وب سایت این شرکت توسط سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی شده است. رتبه الکسا جهانی این وب سایت 8000 است که روزانه بازدید زیادی را به خود می‌بیند. کمپانی بلک بری به دلیل انعطاف پذیری بالای سیستم وردپرس، ترجیح داده است تا از این سیستم مدیریت محتوای پیشرفته استفاده کند.

· نیویورک تایمز

شناخت بهترین سایت‌های خارجی وردپرسی باعث می‌شود تا کاربران ایرانی قبل از سفارش طراحی سایت، نسبت به امکانات و ویژگی‌های این سیستم بیشتر آشنا شوند. شرکت نیویورک تایمز در زمینه اخبار فعالیت دارد و علاوه بر وب سایت، دارای یک بخش روزنامه نیز است. با بررسی آدرس دامنه این وب سایت می‌توان دریافت که نیویورک تایمز از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کرده است. این مجموعه خبری با داشتن یک تیم تحریریه قوی توانسته است اخبار روز را در کمترین زمان و به بهترین حالت پوشش دهد.

· وبلاگ شرکت موزیلا

در حال مطالعه لیست معروف‌ترین سایت‌های خارجی وردپرسی هستید که به وبلاگ شرکت موزیلا رسیدیم. شرکت موزیلا یکی از شرکت‌های مطرح تولیدکننده اپلیکیشن است که محصولات متنوع خود را بر روی بلاگ وردپرس اجرا کرده است. این بلاگ دارای رنک جهانی 124 در الکسا است که به عنوان یک وبلاگ بزرگ شناخته می‌شود. قدرت بالای وردپرس در سئو و شخصی سازی اصولی باعث محبوبیت آن در میان استفاده کنندگان شده است.

· سونی موزیک

شرکت سونی موزیک برای نخستین بار فعالیت خود را در سال 1929 به عنوان یک کمپانی ضبط موسیقی آغاز کرد. این شرکت پس از گذراندن فراز و نشیب‌های مختلف، توانست وب سایت خود را بر پایه سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی کند. سونی موزیک در حال حاضر به عنوان دومین کمپانی بزرگ در صنعت موسیقی محسوب می‌شود. وب سایت این شرکت دارای رتبه جهانی 174 هزار در الکسا است که افراد برای دسترسی به اخبار هنرمندان و… می‌توانند به این وب سایت مراجعه کنند.

همچنین بخوانید:
طراحی سایت

· پلی استیشن

کمتر کسی را می‌توان یافت که با پلی استیشن آشنایی نداشته باشد چرا که شرکت سونی با تولید انواع پلی استیشن‌های جذاب و مفرح سعی کرده است تا اوقات فراغت افراد را به خوبی پُر کند. شاید جالب باشد بدانید که پلی استیشن وب سایت خود را بر پایه سیستم مدیریت محتوای وردپرس تولید کرده است. این وب سایت در زمینه معرفی بازی‌های شرکت سونی به همراه اخبار مرتبط با بازی‌های روز مشغول به کار است. رنک جهانی وب سایت پلی استیشن 500 است که کاربران علاقه‌مند به گیم می‌توانند از این وب سایت دیدن کنند.

معرفی معروف‌ترین سایت‌های خارجی وردپرسی 

· بی بی سی آمریکا

در لیست معرفی معروف‌ترین سایت‌های خارجی وردپرسی، وب سایت بی بی سی آمریکا به چشم می‌خورد. این وب سایت نیز از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کرده است. بی بی سی آمریکا در زمینه پوشش اخبار سیاسی، اقتصادی، علمی و… مشغول به کار است. دایرکتوری‌های ایجاد شده در این سایت به زبان‌های گوناگون در دسترس افراد قرار گرفته است.

· شرکت سرمایه گذاری گوگل

یکی دیگر از معروف‌ترین سایت‌های خارجی وردپرسی، شرکت سرمایه گذاری گوگل است که با نام دامنه GV.com فعالیت سرمایه گذاری خود را شرح می‌دهد. این وب سایت دارای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است که از رتبه 75 هزار برخوردار است. حیطه فعالیت شرکت سرمایه گذاری گوگل، معرفی تیم‌های مختلف، نمونه کارها و جذب سرمایه گذار است. وجود سیستم مدیریت محتوای وردپرس به مدیران این وب سایت‌ها کمک خواهد کرد تا بتوانند بر حسب نیاز، بهترین افزونه‌ها و پلاگین‌ها را بر روی پنل مدیریت، نصب و اجرا کنند.

همچنین بخوانید:
مقایسه وردپرس با کدنویسی

جمع بندی

محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوای قابل استفاده توسط طراحان و افراد، وردپرس است. طراحان و کاربران با استفاده از این سیستم مدیریت محتوا قادر خواهند بود تا به امکانات بسیار گسترده دسترسی پیدا کنند. طراحان با کمک این سیستم طراحی می‌توانند ظاهر سایت، رابط کاربری و… را متناسب با نیاز مشتریان طراحی کنند.

در این مقاله به معروف‌ترین سایت‌های خارجی وردپرسی اشاره شده است. افرادی که قصد ثبت سفارش طراحی وب سایت را دارند، بهتر است از طریق یک مجموعه معتبر نظیر مجموعه آذری، سفارش طراحی خود را ثبت کنند. مجموعه آذری با داشتن یک تیم مجرب و حرفه‌ای می‌تواند با استفاده از سیستم وردپرس، بهترین طراحی‌ها را انجام دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دسته بندی شده در: