سیستم مدیریت محتوای وردپرس در سال 2003 به عنوان یک ابزار ساده وبلاگ‌ نویسی معرفی شد. این سرویس به دلیل داشتن انعطاف پذیری بالا، در مدت زمان بسیار کوتاهی در میان استفاده کنندگان محبوب شد. در حال حاضر به دلیل کارایی و امنیت وردپرس، بسیاری از وب‌ سایت‌های داخلی و خارجی از این سیستم استفاده می‌کنند لذا قصد داریم تا در این مقاله به معرفی معروف‌ترین سایت‌های ایرانی وردپرسی بپردازیم.

معروف‌ترین سایت‌های ایرانی وردپرسی

امروزه مشاغل اینترنتی در قالب وبلاگ، فروشگاه، سایت‌ شخصی و… برای ارائه خدمات خود به دیگران از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند. طبق گزارش سرویس wappalyzer، حدود 80 درصد وب سایت‌های جهان با وردپرس ساخته شده است. در صورت امکان پیشنهاد می‌کنیم تا پایان همراه ما باشید.

معرفی لیست معروف‌ترین سایت‌های ایرانی وردپرسی

شناخت لیست بهترین وب سایت‌های ساخته شده با وردپرس به افراد کمک خواهد کرد تا متناسب با نیاز خود بتوانند از این سیستم برای راه اندازی فروشگاه یا وب سایت استفاده کنند. در ادامه به معروف‌ترین سایت‌های ایرانی ساخته شده با وردپرس می‌پردازیم:

· چطور

وب سایت چطور
یکی از معروف ترین سایت های وردپرس فارسی

وب سایت چطور به عنوان یکی از وب سایت‌های معروف ایرانی است که به صورت میانگین در طول یک ماه، حدود 5 میلیون بازدیدکننده دارد. این وب سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده است. وب سایت چطور در زمینه تولید محتوا مشغول به کار است و از طریق انتشار تبلیغات و روش‌های مختلف، توسط جوانان ایرانی اداره می‌شود.

همچنین بخوانید:
مقایسه وردپرس با کدنویسی

این مجموعه با تولید محتوا تخصصی توانسته است باعث اشتغال زایی بیش از 30 جوان ایرانی به شکل مستقیم شود. با مشاهده بخش‌های مختلف وب سایت چطور می‌توان دریافت که این وب سایت با سیستم وردپرس راه اندازی شده است.

· دانلودها

وب سایت دانلودها
یکی از معروف ترین سایت های وردپرس ایرانی

اگر اهل نصب نرم افزارهای مختلف باشید، قطعا نام دامنه دانلودها را شنیده‌اید. این وب سایت با داشتن ترافیک ماهیانه بالا، به عنوان یکی از وب سایت‌های معروف ایرانی است که با وردپرس ساخته شده است. وب سایت دانلودها در زمینه دانلود نرم افزار، بازی و… مشغول به فعالیت است. افرادی که نیاز به نصب نرم افزارهای کرک شده دارند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت دانلودها، نرم افزار مورد نیاز خود را دانلود کنند.

· دکتر سلام

دکتر سلام معروف‌ترین سایت‌ ایرانی وردپرسی

در حال معرفی معروف‌ترین سایت‌های ایرانی وردپرسی هستیم که به وب سایت دکتر سلام رسیدیم. وب سایت دکتر سلام همان‌طور که از نام آن پیداست یکی از وب سایت‌های معتبر پزشکی در ایران است که با ترافیک ماهیانه 700 هزار نفر بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه اندازی شده است. بسیاری از افراد که در زمینه پزشکی نیاز به دریافت اطلاعات موثق دارند، وب سایت دکتر سلام را می‌شناسند. این وب سایت علاوه بر قرار دادن انواع مقاله‌های آموزشی، در زمینه معرفی پزشکان متخصص نیز مشغول به کار است. یکی از نکات بسیار مهم و کلیدی در زمینه وب سایت دکتر سلام، سهم قابل توجه این وب سایت در موتور جستجوی گوگل است. بیش از 90 درصد ورودی‌های دکتر سلام از طریق موتور جستجو است که نشان می‌دهد این وب سایت در زمینه سئو بسیار عالی عمل کرده است.

لیست معروف‌ترین سایت‌های ایرانی وردپرسی

· دیجی رو

دیجی رو معروف‌ترین سایت‌ ایرانی وردپرسی

افرادی که عاشق تکنولوژی هستند، شناخت کافی نسبت به وب سایت دیجی رو دارند. وب سایت دیجی رو میزبان بیش از نیم میلیون کاربر یکتا در طول ماه است. این وب سایت از طریق سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته و راه اندازی شده است. وب سایت دیجی رو برای تامین هزینه‌های خود از طریق انتشار آگهی‌های تبلیغاتی در قالب رپورتاژ، معرفی محصولات و… کسب درآمد می‌کند.

همچنین بخوانید:
طراحی سایت شرکتی در مشهد (1403) 👌 با تضمین قیمت و کیفیت بالا

· دیجی کالا مگ

دیجی کالا مگ معروف‌ترین سایت‌ ایرانی وردپرسی

دیجی کالا به عنوان یکی از فروشگاه‌های برتر وب سایت فارسی است که با راه اندازی مجله خود سعی کرده‌ است تا نقد و بررسی محصولات مختلف را انجام دهد. دیجی کالا مگ جزو معروف‌ترین سایت‌های ایرانی wordpress است که به شکل خلاقانه از افزونه‌های مختلف استفاده کرده است. این وب سایت خبری، محتواهای مختلف آموزشی و کاربردی را قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند اطلاعات خود را در زمینه محصولات مختلف افزایش دهند.

· دیجیاتو

دیجیاتو معروف‌ترین سایت‌ ایرانی وردپرسی

یکی از پرچم‌داران وب سایت طراحی شده با سیستم مدیریت محتوای وردپرس، دیجیتاتو است که در زمینه بررسی گجت‌های هوشمند مشغول به فعالیت است. طبق آمار ابزار similaweb، این وب سایت ماهیانه 3.5 میلیون نفر بازدیدکننده دارد. افرادی که نیاز به یک وب سایت حرفه‌ای و تخصصی در زمینه بررسی گجت‌های هوشمند دارند، می‌توانند از این وب سایت دیدن کنند.

· شاتل

شاتل معروف‌ترین سایت‌ ایرانی وردپرسی

معرفی معروف‌ترین سایت‌های ایرانی وردپرسی به افراد کمک خواهد تا به امنیت و انعطاف پذیری سیستم مدیریت محتوای وردپرس پی ببرند. شاتل از دیگر وب سایت‌های معتبر ایرانی است که با این سیستم راه اندازی شده است. گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، برای معرفی خدمات خود، سیستم وردپرس را انتخاب کرده است. بسیاری از کاربران ایرانی به دلیل کیفیت مناسب اینترنت شاتل، از این مجموعه برای دریافت اینترنت استفاده می‌کنند.

معرفی لیست معروف‌ترین سایت‌های ایرانی وردپرسی

· کاله

کاله معروف‌ترین سایت‌ ایرانی وردپرسی

سایت‌های شرکتی زیادی وجود دارند که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند. شرکت صنایع غذایی کاله برای معرفی خدمات خود به مشتریان اقدام به راه اندازی وب سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس کرده است. قدرت این سیستم مدیریت محتوا به گونه‌ای است که هیچ جای تعجبی برای سازمان‌ها و شرکت‌ها باقی نمی‌گذارد. افراد می‌توانند متناسب با نیاز خود از این سیستم به بهترین شکل برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده کنند.

همچنین بخوانید:
رفع مشکل آپلود عکس در وردپرس

· کلیک

وب سایت کلیک طبق آمار ابزار similarweb، دارای بازدید ماهیانه 500 هزار کاربر یکتا است. این وب سایت با توجه به امنیت، کارایی، سرعت و مدیریت آسان پنل، ترجیح داده است تا از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای راه اندازی وب سایت خود استفاده کند. وردپرس به دلیل داشتن انعطاف پذیری بالا قادر است تا بازدیدهای چندین میلیونی و سرسام آور را به خوبی مدیریت کند.

جمع بندی

امروزه انتخاب شیوه طراحی وب سایت دارای اهمیت است و باعث اثرگذاری بر روی سئو نهایی می‌شود. از میان سیستم‌های مدیریت محتوا، وردپرس به عنوان یک انتخاب هوشمندانه محسوب می‌شود. در این مقاله MR AZARI به معرفی معروف‌ترین سایت‌های ایرانی وردپرسی پرداخته شده است. افرادی که قصد راه اندازی وب سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را دارند، بهتر است از تجربیات یک مجموعه مجرب در این زمینه استفاده کنند. مجموعه طراحی وب سایت محمدرضا آذری، به عنوان بهترین انتخاب برای شرکت‌های امروزی است که قصد دارند تا وب سایت خود را بر پایه وردپرس راه اندازی کنند.

Rate this post

دسته بندی شده در: